Specjalista ds. marketingu / asystent(ka) zarządu

Miejsce pracy : Warszawa Wilanów

Naszym pracownikom zapewniamy:

  • pracę w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
  • współpracę z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
  • zarobki adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania
  • możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
  • uczestnictwo w dużych projektach,
  • pracę w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
  • realny wpływ na rozwój firmy.

Wymagania :  

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • doskonała organizacja pracy
  • znajomości oprogramowania Office i biegłość w obsłudze komputera
  • doświadczenie w branży budowlanej i marketingu mile widziane
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność i terminowość
  • umiejętności analityczne i interpersonalne
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • elastyczność i samodzielność w działaniu i myśleniu.

Zadania na stanowisku:​ 

  • obsługa administracyjna biura
  • wsparcie w codziennej pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
  • planowanie, organizowanie formalnych posiedzeń i innych spotkań z udziałem Zarządu oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi spotkań
  • tworzenie prezentacji w języku polskim i angielskim
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych
  • współpraca z działem kadr
  • stały kontakt z partnerami biznesowymi
  • przygotowywanie dokumentów
  • dbanie o wizerunek firmy
  • koordynacja działań marketingowych, eventów, wsparcie w targach i konferencjach
  • udzielanie bieżącej informacji, motywowanie, szkolenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu
  • analiza i badanie rynku.

Oferujemy: 

  • pomocny zespół stworzony z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą
  • pełne wsparcie kadry zarządzającej,
  • stabilne zatrudnienie (dogodne formy zatrudnienia i elastyczne zasady współpracy)
  • niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer itp.)
  • samodzielną pracę i ambitne cele do realizacji
  • szkolenia prowadzące do rozwoju zawodowego, kurs języka angielskiego
  • elastyczny czas pracy, brak dress code
  • inicjatywy dobroczynne
  • paczki świąteczne dla pracowników.
FE POIR barwy RP MR EFRR poziom pl 1 1 scaled

Firma FRIZO Sp. z o. o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. „Utworzenie centrum badawczo-rozwojowego firmy FRIZO”

Celem projektu jest utworzenie centrum badawczo-rozwojowego w celu opracowania nowatorskiej kontenerowej maszynowni chłodniczej (KMCh) wykorzystującej jako media robocze dwutlenek węgla oraz amoniak w układzie kaskadowym

Wartość projektu: 11 235 189,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 4 110 435,00 zł