Specjalista ds. marketingu / asystent zarządu

Do naszego zespołu poszukujemy kolejnej osoby z pasją do rozwiązań technicznych. We Frizo mówimy, że nasza praca to pasja i dzięki temu wykonujemy ją bez żadnego przymusu z zewnątrz osiągając przy tym najlepsze efekty. Jednak by pasja mogła się rozwijać potrzebne jest do tego odpowiednie miejsce. Prześlij nam swoje CV, a spotkanie potraktuj jak rozmowę o Twojej pasji. Dołącz do naszej załogi!

Kim jesteśmy:

Jesteśmy zaangażowani i ambitni. Nasza firma to jedna z największych spółek z branży energooszczędnych instalacji mechanicznych w Polsce. Dodajemy własną, dużą cegłę dla zmniejszenia zużycia energii w przemyśle i czystego świata. Razem robimy coś wielkiego, wykorzystujemy najnowszą technologię aby zoptymalizować zużycie energii. Chcemy, aby każdy zakład mógł zmienić się na „zielony” i szedł z trendem zrównoważonego rozwoju. Zrób to z nami!

Specjalista ds. marketingu / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy : Warszawa Wilanów

Pracując w naszym zespole:

  • Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
  • Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
  • Twoje zarobki będą adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania
  • Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
  • Będziesz uczestniczyć w dużych projektach,
  • Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
  • Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy,

Wymagania :  

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • doskonała organizacja pracy,
  • znajomości oprogramowania Office i biegłości w obsłudze komputera,
  • doświadczenie w branży budowlanej i marketingu – mile widziane,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i terminowość,
  • Umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
  • elastyczność i samodzielność w działaniu i myśleniu,

Obowiązki:​ 

  • obsługa administracyjna biura,
  • wsparcie w codziennej pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
  • planowanie, organizowanie formalnych posiedzeń i innych spotkań z udziałem Zarządu oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi spotkań,
  • tworzenie prezentacji w języku polskim i angielskim,
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,
  • współpraca z działem kadr,
  • stały kontakt z partnerami biznesowymi,
  • przygotowywanie dokumentów,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • koordynacja działań marketingowych, eventów, wsparcie w targach i konferencjach,
  • udzielanie bieżącej informacji, motywowanie, szkolenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu,
  • analiza i badanie rynku

Oferujemy: 

  • pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą,
  • pełne wsparcie kadry zarządzającej,
  • stabilne zatrudnienie (dogodne formy zatrudnienia i elastyczne zasady współpracy),
  • niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer itp.),
  • samodzielną pracę i ambitne cele do realizacji,
  • szkolenia prowadzące do rozwoju zawodowego, kurs języka angielskiego
  • elastyczny czas pracy, brak dress code, kawa / herbata,
  • inicjatywy dobroczynne,
  • paczki świąteczne dla pracowników,
FE POIR barwy RP MR EFRR poziom pl 1 1 scaled

Firma FRIZO Sp. z o. o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. „Utworzenie centrum badawczo-rozwojowego firmy FRIZO”

Celem projektu jest utworzenie centrum badawczo-rozwojowego w celu opracowania nowatorskiej kontenerowej maszynowni chłodniczej (KMCh) wykorzystującej jako media robocze dwutlenek węgla oraz amoniak w układzie kaskadowym

Wartość projektu: 11 235 189,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 4 110 435,00 zł