Do naszego zespołu poszukujemy kolejnej osoby z pasją do rozwiązań technicznych. We Frizo mówimy, że nasza praca to pasja i dzięki temu wykonujemy ją bez żadnego przymusu z zewnątrz osiągając przy tym najlepsze efekty. Jednak by pasja mogła się rozwijać potrzebne jest do tego odpowiednie miejsce. Prześlij nam swoje CV, a spotkanie potraktuj jak rozmowę o Twojej pasji. Dołącz do naszej załogi!
Kim jesteśmy:
Jesteśmy zaangażowani i ambitni. Nasza firma to jedna z największych spółek z branży energooszczędnych instalacji mechanicznych w Polsce. Dodajemy własną, dużą cegłę dla zmniejszenia zużycia energii w przemyśle i czystego świata. Razem robimy coś wielkiego, wykorzystujemy najnowszą technologię aby zoptymalizować zużycie energii. Chcemy, aby każdy zakład mógł zmienić się na „zielony” i szedł z trendem zrównoważonego rozwoju. Zrób to z nami!
Specjalista ds. marketingu / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy : Warszawa Wilanów
Pracując w naszym zespole:
- Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
- Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
- Twoje zarobki będą adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania
- Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
- Będziesz uczestniczyć w dużych projektach,
- Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
- Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy,
Wymagania :
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- doskonała organizacja pracy,
- znajomości oprogramowania Office i biegłości w obsłudze komputera,
- doświadczenie w branży budowlanej i marketingu – mile widziane,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i terminowość,
- Umiejętności analityczne i interpersonalne,
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
- elastyczność i samodzielność w działaniu i myśleniu,
Obowiązki:
- obsługa administracyjna biura,
- wsparcie w codziennej pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
- planowanie, organizowanie formalnych posiedzeń i innych spotkań z udziałem Zarządu oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi spotkań,
- tworzenie prezentacji w języku polskim i angielskim,
- kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,
- współpraca z działem kadr,
- stały kontakt z partnerami biznesowymi,
- przygotowywanie dokumentów,
- dbanie o wizerunek firmy,
- koordynacja działań marketingowych, eventów, wsparcie w targach i konferencjach,
- udzielanie bieżącej informacji, motywowanie, szkolenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu,
- analiza i badanie rynku
Oferujemy:
- pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą,
- pełne wsparcie kadry zarządzającej,
- stabilne zatrudnienie (dogodne formy zatrudnienia i elastyczne zasady współpracy),
- niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer itp.),
- samodzielną pracę i ambitne cele do realizacji,
- szkolenia prowadzące do rozwoju zawodowego, kurs języka angielskiego
- elastyczny czas pracy, brak dress code, kawa / herbata,
- inicjatywy dobroczynne,
- paczki świąteczne dla pracowników,